KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY:
XV Otwarte Biegi Przełajowe o Puchar Wójta Gminy Stare Babice i Starosty Warszawskiego Zachodniego
1. Organizator:
Powiat Warszawski Zachodni, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Stare Babice
2. Termin i miejsce:
7 czerwca 2013 (piątek) od godziny 900 w Zielonkach, ul. Zachodnia 2
3. Cel imprezy:
Impreza jest przeznaczona dla uczniów Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych. Propagowanie biegania jako najprostszej formy ruchu.
4. Program zawodów: „Formuła zawodów” OPEN
Godz.
9.00 Przyjazd uczestników i weryfikacja zgłoszeń
9.30 Odprawa kierowników ekip
9.50 UROCZYSTE OTWARCIE ZAWODÓW
10:00 300 m dziewczęta ur. 2004/2005 SP klasy 1-2
10:15 300m chłopcy ur. 2004/2005 SP klasy 1-2
10.30 600 m dziewczęta ur. 2002/2003 SP klasy 3-4
10.45 600 m chłopcy ur. 2002/2003 SP klasy 3-4
11.00 800 m dziewczęta ur.2000/2001 SP klasy 5-6
11.15 800 m chłopcy ur. 2000/2001 SP klasy 5-6
10.45 1000 m dziewczęta ur.1998/1999 Gimnazjum klasy 1-2
11.00 1000 m chłopcy ur. 1998-/1999 Gimnazjum klasy 1-2
11.15 1000 m dziewczęta ur.1997/1996 Gimnazjum klasa 3 i 1 klasa PNGM
11.30 1000 m chłopcy ur. 1997/1996 Gimnazjum klasy 3 i 1 klasa PNGM
11.45 1500 m dziewczęta ur. 1995/1994 PNGM klasy 2-3
12.05 1500 m chłopcy ur. 1995/1994 PNGM klasy 2-3
Uwaga!
Po ukończonych 2-3 biegach organizator przeprowadzi losowania nagród rzeczowych dla uczestników.
5. Zgłoszenia:
Do godziny 12.00 dnia 5 czerwca 2013 (środa) należy kierować drogą elektroniczną: rkarpinski@pwz.pl
należy podać imię i nazwisko ucznia oraz datę urodzenia.
W dniu zawodów nauczyciel/opiekun posiadać powinien zgłoszenie grupowe (na drukach standardowych dot. szkół) zawierające imię i nazwisko, datę urodzenia. Druki te powinny być poświadczone przez dyrektora szkoły i lekarza lub pielęgniarkę. Na zgłoszeniu standardowym musi być NR POLISY UBEZPIECZENIOWEJ SZKOŁY !!!!!
Zgody od rodziców (ważne dla nauczycieli/opiekunów)
Zgłoszenia indywidualne na podstawie dowodu tożsamości (w przypadku uczniów legitymacja szkolna) i zgody lekarskiej lub rodziców będą przyjmowane przez organizatorów także w dniu zawodów do godziny 9.15.
Potwierdzenie zgłoszeń i odbiór numerów startowych odbędzie się w dniu zawodów do godziny 9.30 na odprawie technicznej kierowników ekip. Zamknięcie listy startowej nastąpi o godz. 9.45
Prosimy o wyposażenie zawodników w agrafki.
6. Organizatorzy fundują nagrody: medale dla miejsc 1-3 oraz dyplomy dla zawodników zajmujących miejsca 1-6 w każdym biegu.
7. Kierownicy i opiekunowie poszczególnych ekip odpowiadają za dyscyplinę i bezpieczeństwo w grupie.
8. W czasie imprezy zawodnicy otrzymają wodę mineralną.
9. Udział w zawodach jest bezpłatny.
10. Organizatorzy nie odpowiadają za wszelkie straty, szkody, kontuzje poniesione przez uczestników przed, w trakcie i po zawodach.
11. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników (zawodników).
12.Organizatorzy zapewniają opiekę lekarską w trakcie trwania zawodów.
13. Zawodnicy startują w butach bez kolców.
14. W sprawach nie ujętych Regulaminem decyduje Organizator.
Dodatkowe informacje dla uczestników: (Dotyczy grup zorganizowanych ze Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponad gimnazjalnych z terenu PWZ)
1. W ramach rywalizacji powiatowej w klasyfikacji międzyszkolnej w kategorii Szkół Podstawowych i Gimnazjów oraz Szkół Ponadgimnazjalnych na podstawie uzyskanych wyników zostaną przyznane punkty do w/w klasyfikacji poszczególnym szkołom wg. punktacji:
Indywidualnie – Zespołowo –
I miejsce – 6 pkt. I miejsce – 10 pkt.
II miejsce – 4 pkt. II miejsce – 7 pkt.
III – IV miejsce – 3 pkt. III miejsce – 5 pkt.
V – VI miejsce – 2 pkt. IV miejsce – 4 pkt.
VII i dalsze miejsca- 1 pkt. V- VIII miejsce – 2 pkt.
IX i dalsze – 1 pkt.
2. Zgłoszenia indywidualne nie będą wliczone do punktacji zespołowej (szkół i gmin).
3. Wszelkie zgłoszenia grupowe złożone po terminie podanym w pkt. 5 Regulaminu (tj. 5.06.2013) zawodów nie będą włączone do klasyfikacji końcowej szkół i gmin.
4. Zawodnicy otrzymają od organizatorów karty startowe. W kartę należy wpisać (CZYTELNIE) Imię i Nazwisko uczestnika, szkołę, gminę, rocznik urodzenia .
5. Zawodnicy przebierają się w autokarach. Za rzeczy uczestników organizatorzy nie odpowiadają.
6. Klasyfikacja zespołowa zostanie ogłoszona po zawodach w odrębnym komunikacie.
7. Wszelkich dodatkowych informacji udziela Radosław Karpiński pod numerem telefonu komórkowego: 604-19- 97- 57