Komunikat Organizacyjny wraz z regulaminem
 XIII Biegów Przełajowych

o Puchar Starosty Powiatu Warszawskiego Zachodniego.

 

1. Organizator:  Powiat Warszawski Zachodni, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Stare Babice

2. Termin i miejsce:19 czerwca 2012 (wtorek) roku od godziny 900  w Zielonkach,
ul. Zachodnia za polaną  „Dwóch Stawów”  –  (gmina Stare Babice).

3. Cel imprezy: Impreza jest przeznaczona dla uczniów Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych oraz propagowanie zdrowego trybu życia poprzez rywalizację sportową.

4. Program zawodów:

Godz.    9.00                 Przyjazd uczestników i weryfikacja zgłoszeń

              9.30                 Odprawa kierowników ekip

              9.50                 UROCZYSTE OTWARCIE ZAWODÓW

              10.00               600 m           (dziewczęta ur. 2001 i młodsze –      SP klasy 1-4)

              10.10               600 m           (chłopcy ur. 2001 i młodsi – SP klasy 1-4)

              10.20               800 m           (dziewczęta ur.2000-1999 –              SP klasy 5-6)

              10.30               800 m           (chłopcy ur. 2000-1999 –                  SP klasy 5-6)

              10.45               1000 m         (dziewczęta ur.1998-97 –      Gimnazjum klasy 1-2)

              11.00               1000 m         (chłopcy ur. 1998-97 –          Gimnazjum klasy 1-2)

              11.15               1000 m         (dziewczęta ur.1996-95 –      Gimnazjum klasa 3 i 1 klasa LO)

              11.30               1000 m         (chłopcy ur. 1996-95 –          Gimnazjum klasy 3 i 1 klasa LO)

              11.45               1500 m       (dziewczęta ur. 1994-93 –                   LO klasy 2-3)

              12.05               1500 m       (chłopcy ur. 1994-93 –                        LO klasy 2-3)

5. Zgłoszenia:

Do godziny 12.00 dnia 15 czerwca 2012 (piątek) należy kierować::

fax: (0-22) 733-72-41/42 z dopiskiem Radosław Karpiński  „Biegi Przełajowe o Puchar Starosty”

Zgłoszenia grupowe można przesyłać w wyznaczonym terminie również w formie elektronicznej:

rkarpinski@pwz.pl

Zgłoszenia grupowe (na drukach standardowych dot. szkół) zawierające imię i nazwisko, datę urodzenia powinny być poświadczone przez dyrektora szkoły i lekarza lub pielęgniarkę.

Zgody od rodziców ( ważne dla nauczycieli/opiekunów)

Zgłoszenia indywidualne na podstawie dowodu tożsamości (w przypadku uczniów legitymacja szkolna) i zgody lekarskiej lub rodziców będą przyjmowane przez organizatorów także w dniu zawodów do godziny 9.15.

Potwierdzenie zgłoszeń i odbiór numerów startowych odbędzie się w dniu zawodów do godziny 9.30 na odprawie technicznej kierowników ekip. Zamknięcie listy startowej nastąpi o godz. 9.45

Prosimy o wyposażenie zawodników w agrafki.

6. Organizatorzy fundują nagrody: medale dla miejsc 1-3 oraz dyplomy dla zawodników zajmujących miejsca 1-6 w każdym biegu.

7. Kierownicy i opiekunowie poszczególnych ekip odpowiadają za dyscyplinę i bezpieczeństwo w grupie.

8. W czasie imprezy zawodnicy otrzymają wodę mineralną.

9. Udział w zawodach jest bezpłatny.

10. Organizatorzy nie odpowiadają za wszelkie straty, szkody, kontuzje poniesione przez uczestników przed, w trakcie i po zawodach.

11. Organizatorzy nie ubezpieczają uczestników (zawodników).

12.Organizatorzy zapewniają opiekę lekarską w trakcie trwania zawodów.

13. Zawodnicy startują w butach bez kolców.

14. W sprawach nie ujętych Regulaminem decyduje Organizator.

Dodatkowe informacje dla uczestników: (Dotyczy grup zorganizowanych ze Szkół Podstawowych, Gimnazjalnych i Ponad gimnazjalnych z terenu PWZ)

 

1. W ramach rywalizacji powiatowej w klasyfikacji międzyszkolnej w kategorii Szkół Podstawowych i Gimnazjów oraz Szkół Ponadgimnazjalnych na podstawie uzyskanych wyników zostaną przyznane punkty do w/w klasyfikacji poszczególnym szkołom wg. punktacji:

                                                                                                                                

Indywidualnie –                                                         Zespołowo –               

I miejsce –                   6 pkt.                                      I miejsce –                   10 pkt.

II miejsce –                 4 pkt.                                      II miejsce –                    7 pkt.

III – IV miejsce –        3 pkt.                                      III miejsce –                  5 pkt.

V – VI miejsce  –         2 pkt.                                      IV miejsce –                 4 pkt.

VII i dalsze miejsca-  1 pkt.                                      V- VIII miejsce –          2 pkt

IX i dalsze –            1 pkt.

 

2. Zgłoszenia indywidualne nie będą wliczone do punktacji zespołowej (szkół i gmin).

3. Wszelkie zgłoszenia grupowe złożone po terminie podanym w pkt. 5 Regulaminu (tj. 15.06.2012) zawodów nie będą włączone do klasyfikacji końcowej szkół i gmin.

4. Zawodnicy otrzymają od organizatorów karty startowe. W kartę należy wpisać (CZYTELNIE) Imię i   Nazwisko uczestnika, szkołę, gminę, rocznik urodzenia .

5. Zawodnicy przebierają się w autokarach. Za rzeczy uczestników organizatorzy nie odpowiadają.

6. Klasyfikacja zespołowa zostanie ogłoszona po zawodach w odrębnym komunikacie.

7. Wszelkich dodatkowych informacji udziela Radosław Karpiński pod numerem telefonu komórkowego 604-19- 97- 57